איך לבנות בלוג בוורדפרס שאיפשר לי לטייל בעולם?

"איך לבנות בלוג?״ -זו שאלה שאני שומע כל הזמן והתשובה לה מאוד פשוטה:

תוך פחות מעשר דקות תוכלו לבנות את הבסיס לבלוג או אתר מצליח על בסיס מערכת ניהול התוכן וורדפרס.

מערכת וורדפרס היא תוכנה במאפשר לאנשים ללא ידע בתכנות לבנות בלוגים ואתרים מקצועיים. היא הוקמה בתחילה עבור בלוגרים ובמהרה שינתה פנים וכיום היא מאפשרת אופציות גם לאתרי אינטרנט (דוגמה לאתרים גדולים על בסיס וורדפרס: The New Yorker, BBC America).

וורדפרס היא הפתרון המושלם לבלוג שלי וממש בפשטות אני יכול להוסיף דפים, פוסטים, תוספים ולשנות את עיצוב האתר בשניות. וורדפרס היא התוכנה לניהול תוכן הכי גדולה בעולם והיום מונה כ 20% מכל אתרי האינטרנט בעולם.

הכנתי את מדריך הוידאו הבא כדי להראות לכם שזה לא מסובך בכלל ליצור בלוג וממש תוך זמן קצר תוכלו להתחיל ולכתוב את הבלוג העצמאי הראשון שלכם. הוידאו כולל את כל השלבים לבניית תשתית בלוג משלכם, עם שם דומיין משלכם והתקנת וורדפרס משלכם.

למה לא אתר חינמי?

ישנם הרבה אתרי אינטרנט שמציעים לכם לבנות את האתר שלכם בתשתית חינמית (Blogger, Wix) אך האתרים האלו מוגבלים מבחינת עיצוב ותוספים שתרצו להוסיף לאתר שלכם. למרות שחלק מהאתרים החינמים מציעים את האופציות לקנות שם דומיין משלכם ולהוסיף אותו לאתר שלכם הקוראים עדיין יכולים לדעת שזוהי מתכונת חינמית בשל הנראות.

הסיבה השניה היא הבעלות של האתר. ברגע שאתם מעלים מידע לאתר חינמי המידע נמצא בבעלות בעלי האתר, במידה ואתר יסגר, לא בטוח שתהיה לכם גישה מלאה לחומר שלכם.

באופן כללי, גם מבחינת הנראות לקוראים וגם מבחינת העסק שלכם, אני מאוד ממליץ לשלם פחות מ $4 בחודש עבור אחסון אתרים משלכם ו $12 בשנה עבור שם דומיין שיאפשרו לכם לבנות אתר מקצועי עם אופציות שדרוג עתידיות לא מוגבלות.

מה יש במדריך הבא?

המדריך הבא כולל את כל השלבים לקניית אחסון, בחירת שם דומיין משלכם ועד לשלב בו יש לכם גישה מלאה לאתר וורדפרס בו תוכלו להתחיל ולהכניס מידע לאתר.

השלב הראשון בוידאו הוא כניסה לקישור הבא לקניית האחסון של BlueHost ב $3.95 לחודש להשכרת שטח אחסון בו תתקינו את וורדפרס ואת הבלוג שלכם. בנוסף תקבלו דומיין בחינם לשנה הראשונה תוך כדי הקנייה (עם סיומות בין לאומיות כמו: com, org וכו׳).

מה עם דומיין ישראלי: co.il?

במידה ואתם מעוניינים בדומיין ישראלי, אנא עקבו אחר כל השלבים במדריך וידאו הבא (כולל בחירת דומיין לא ישראלי) ובסוף הסרטון קראו את הפוסט הבא.

תודה שקראתם את הפוסט שלי. אני שמח שיכולתי לעזור ולתת לכם קצת השראה לחיים וטיול הבא שלכם!
אם יש לכם שאלות או אתם רוצים לומר משהו, אני אשמח אם תשאירו תגובה (ממש פה למטה)!

רוצים לשמור על קשר ולקבל עדכונים, אתם מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם או בפייסבוק רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי!
הירשמו פה לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל טיפים על יעדים חדשים, מאחורי הקלעים ומדריכים שימושיים!

תודה על התמיכה בבלוג ״איפה גיל?״ - טיול מדהים!

מחשבה 1 על “איך לבנות בלוג בוורדפרס שאיפשר לי לטייל בעולם?”

  1. גיל הי,

    ראיתי את הסרטון שמסביר איך קונים איחסון לבלוג ואיך מורידים וורדפרס

    האם יש לך סרטון המשך לבניית בלוג ?

    הגב

כתיבת תגובה