לחצות את אמריקה על קורקינט – הרפתקה של פעם בחיים!

במאי 2018 אני ובקס נצא למסע מטורף לקביעת שיא חדש כדי להיות הראשונים ש״בועטים״ מקנדה למקסיקו לכל אורכה של ארצות הברית. קראנו למסע “Kicking the States”.

מזתומרת בועטים? זה בדיוק כמו שזה נשמע – יש לנו שני קורקינטים רגילים, עם גלגלים קטנים, לא ממונעים, ונבעט את דרכנו מקנדה למקסיקו במשך שלושה חודשים מעל 50 ק״מ ביום. נסחב את כל הציוד על הגב ונישן בשטח ברוב הלילות.

אורך המסע כולו הוא מעל 2,500 ק״מ. נצא מונקובר שבקנדה דרך מדינות וושינגטון, אורגון וקליפורניה. נעבור בסיאטל, פורטלנד, סן פרנסיסקו (מתכננים על גשר הזהב), לוס אנג׳לס, סן דיאגו עד שנחצה את הגבול למקסיקו טיחואנה.

זה הולך להיות אתגר פיסי מטורף בו נתמודד עם ימים של עליות (קורקינט ועליות לא מסתדרים בכלל), גשם, ערפל, טמפרטורות קיצוניות ולינה בשטח. תוך כדי המסע נעבור בשמורות טבע, נצפה בחופים המושלמים של האוקיינוס הפסיפי ונעבור בערים המרכזיות של מערב ארה״ב.

רוצים לקחת חלק במסע?
KickingTheStates#

ישנם מספר דרכים בהם תוכלו לקחת חלק בהרפתקה שלנו:

  • עקבו אחריי באינסטגרם כדי לעקוב אחרי המסע שלנו ולצפות בסרטונים, תמונות לייב ועדכונים יומיים:

https://www.instagram.com/whereisgil/

  • עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלי בו אפרסם ולוגים ועדכונים תוך כדי האתגר:

  • מכירים משהו בחוף המערבי של ארה״ב?
    צרו איתי קשר! אנחנו נשמח לפגוש כמה שיותר אנשים תוך כדי המסע כדי להפיץ את השמועה ולחוות את חיי האמריקאים.
  • אנחנו מגייסים כספים עבור בית ספר בטנזניה – רוצים לתמוך בעמותה שלנו?
    קראו למה אנחנו עושים את מסע בהמשך הפוסט…

תודה לספונסרים שלנו!

תודה רבה לחברת Vivolife שהחליטה לתמוך בנו באתגר הזה. זוהי חברה מקסימה המייצרת ויטמינים ותוספי מזון טבעוניים(!!!) לספורטאים ואנשים רגילים כאחד. כצמחוני (כמעט טבעוני) אני משתמש במוצרים שלהם כבר למעלה משנה והם ממש עוזרים לי לשמור על דיאטה בריאה. אני לא סתם אומר את זה כי הם תומכים בנו – אנחנו בחרנו בהם כי אנחנו מאמינים במוצרים שלהם ורוצים להפיץ את השמועה. אני משתמש ב – Thrive ו – Perform והם תמיד איתי בכל מקום בעולם. אם אתם רוצים לנסות את המוצרים שלהם שלחו לי הודעה ואני אחבר ביניכם כדי לארגן משלוח לישראל.

Vivo Life - תוספי תזונה טבעוניים

בנוסף רציתי להודות לחברת Yedoo Scooters שסיפקה לנו את הקורקינטים המדהימים שלהם להרפתקה שלנו. הקורקינטים האלו מותאמים לכביש ומעולים לנסיעות עירוניות בין הבית לעבודה, סידורים, כושר וכיף בסופ״ש. תעיפו מבט באתר המגניב שלהם.

למה אנחנו עושים את זה?

כבר הרבה זמן שאנחנו רוצים לבצע אתגר פיסי משמעותי ומאז שהקפנו את לונדון (Scoot the Loop) על קורקינטים ב-2006 ידענו שאנחנו לעשות אתגר דומה, רק הרבה יותר גדול.

בנוסף החלטנו שנבצע את ההרפתקה הזו כדי לגייס כספים עבור העמותה Africa’s Children in Education התומכת בבית ספר בטנזניה בו התנדבנו בשנים האחרונות.

אנחנו כלכך נשמח לקבל את האימייל עם התרומה שלכם באתר גיוס הכספים שלנו: https://www.justgiving.com/fundraising/kickingthestates 

מאז שחזרתי מאפריקה אני לא יכול להפסיק לחשוב על כמה בר מזל אני שנולדתי במדינה מפותחת עם שירותי רפואה, חינוך, אוכל ומים נקיים. להרבה מדינות בעולם אין את כל הדברים האלו שאנחנו רואים כמובנים מאליהם.

לא רק שיש לי את הדברים הבסיסיים האלו – לי יש עוד. יש לי את כוח הבחירה. אני יכול לבחור מה אני רוצה לעשות בחיי. כשבחרתי לעזוב את העבודה ולהיות בלוגר ידעתי שיש לי רשת ביטחון (חסכונות, אפשרויות, משפחה, חברים).

להמון אנשים בעולם אין את אופציית הבחירה שהייתה לי, לשנות את החיים שלי. בהרבה מקומות אם נולדת דייג כנראה שתמות דייג. אם יש לך מחלת עיניים כנראה שתתעוור. אם להורים אין מספיק כסף לא תלך לבית ספר ועוד הרבה דוגמאות דומות. כמובן שלא הכל מבאס באפריקה – יש בה הרבה בעיות אבל גם המון אהבה, שמחה, משפחתיות וכיף. אבל למרות זאת עם מעט כסף או זמן, אני ואתם יכולים לעזור ולשנות את חייהם של ילדים מדהימים שרוצים ללכת לבית ספר בשביל עתיד ירוק יותר.

נתראה בקנדה!
גיל

תודה שקראתם את הפוסט שלי. אני שמח שיכולתי לעזור ולתת לכם קצת השראה לחיים וטיול הבא שלכם!
אם יש לכם שאלות או אתם רוצים לומר משהו, אני אשמח אם תשאירו תגובה (ממש פה למטה)!

רוצים לשמור על קשר ולקבל עדכונים, אתם מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם או בפייסבוק רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי!
הירשמו פה לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל טיפים על יעדים חדשים, מאחורי הקלעים ומדריכים שימושיים!

תודה על התמיכה בבלוג ״איפה גיל?״ - טיול מדהים!

8 מחשבות על “לחצות את אמריקה על קורקינט – הרפתקה של פעם בחיים!”

  1. שמחנו לפגוש אתכם במלון בreedsport אורגון.בהצלחה בהמשך הדרך

    הגב
    • תודה רבה!!!
      אנחנו מאוד מתרגשים. אני חוזר בעוד שבוע מיפן, יש לנו שבועיים לארגונים, שפצורים, קניות ועניינים וממריאים לקנדה!

      הגב

כתיבת תגובה