11 טיפים לפארק יוניברסל סטודיו – מדריך חובה לפני הביקור

פארק השעשועים יוניברסל סטודיוס (אולפני יוניברסל או יוניברסל סטודיו) מלא באטרקציות הקשורות לסרטים מפורסמים שהוקלטו באולפנים. תוכלו למצוא בפארק רכבות הרים, מופעי פעלולנים, מסעדות מיוחדת ואטרקציות שונות.

בנוסף, דרך פארק השעשועים תוכלו לצאת לסיור מעניין ברכבת קלה בין אולפני ההקלטה שסגורים בדרך כלל לקהל הרחבהפארק נמצא בלוס אנג׳לס, אורלנדו, סינגפור ויפן. הפארק מתאים לזוגות ולכל המשפחה.

אני ביקרתי בפארק יוניברסל סטודיו בקיץ האחרון ואספתי עבורכם 11 טיפים מעולים שיעזרו לחסוך כסף, זמן ויהפכו את היום בפארק למדהים!

*למרות שחלק מהטיפים הם על פארק יוניברסל סטודיו בהוליווד כמעט כולם מאוד רלוונטים ליוניברסל סטודיו באורלנדו, יפן וסינגפור.

לפני שנתחיל הנה קליפ קצר מהאטרקציה האהובה עלי ביוניברסל סטודיו: עולמו הקסום של הארי פוטר ?‍♀️

1. תכנון מראש – הטיפ הכי חשוב למבקר פארק יוניברסל סטודיו!

למרות שאי אפשר להימנע מלחכות בתור במהלך היום ישנן הרבה דרכים לחסוך בזמן. אני יודע שלפעמים כיף לקחת את הזמן ולא לתכנן מראש בחופשה אבל אני ממליץ מאוד שתהיה לכם תכנית פעולה כללית לפחות לתחילת היוםתכנית פשוטה תן לכם את ההזדמנות להנות מהיום בלי לבזבז יותר מידי זמן בתורים ארוכים.

הפארק יוניברסל סטודיו בהוליווד מחולק לשני חלקים מרכזיים. החלק הראשון קרוב לכניסה לפארק ובו אטרקציות יותר קטנות המיועדות לכל המשפחה. בחלק השני, שנמצא רחוק מהשער ובחלק התחתון של הפארק, נמצאות האטרקציות הגדולות כמו רכבת ההרים המומיה ופארק היורה. בחלק השני של הפארק התורים מאוד גדולים לכן אני ממליץ ללכת לשם מיד לאחר פתיחת הפארק וללכת ישירות לאטרקציות הגדולות ולהנות משאר האטרקציות לאחר מכן. אותו קונספט מתאים לפארקים האחרים.

אם אתם אוהבי הארי פוטר אני ממליץ ללכת לעולם הארי פוטר דבר ראשון על הבוקר ואחרי זה לרדת לכיוון החלק השני של הפארק.

2. להגיע 30 דקות לפני פתיחת הפארק ולקנות כרטיסים מראש

עשרות אלפי אנשים מגיעים לפארק מידי יום וכולם רוצים לחוות את האטרקציות הגדולות. לכן אני ממליץ בחום להגיע חצי שעה לפני פתיחת השערים כדי להימנע מהתורים הארוכים. אני ממליץ לקנות כרטיסים מראש כדי לחסוך את הזמן בתור לקופות בבוקר לפארק.  במידה ואתם גמישים, אני ממליץ לתאם את הביקור לפארק לזמן פחות עמוס כמו אמצע שבוע, לא בחגים ולא בקיץ.

ביקור בפארק יוניברסל סטודיו הוליווד לוס אנג׳לס

3. סינגל לייןתור ליחידים – וטיפ מאוד מאוד חשוב!!!

לחלק מהאטרקציות הגדולות יש תור סודי מיוחד לאנשים שמוכנים לשבת לבד ולא כחלק מזוג או קבוצה. משום שאנשים בתור הרגיל רוצים לשבת ביחד, נוצרים רווחים ברכבות והדיילים קוראים לאנשים מהסינגל ליין למלא את הרכבת. התור הזה הוא דרך מעולה לחתוך את התורים. בחלק מהאטרקציות התור הרגיל לקח יותר משעה וחצי ובאותו הזמן התור של הסינגל ליין לקח לי פחות מחמש דקות! זה כיף לשבת ביחד עם חברים, אבל פחות כיף לחכות שעה וחצי בתור.

האטרקציות עם הסינגל ליין ביוניברסל סטודיו בהוליווד הם:

  • Harry Potter and the Forbidden Journey
  • Flight of the Hippogriff
  • Jurassic Park – The Ride
  • Revenge of the Mummy – The Ride
  • Transformers: The Ride 3D

4. לקנות אקספרס פס – Express Pass

אקספרס פס (Express Pass) הוא תוספת לכרטיס הכניסה הרגיל לפארק יוניברסל סטודיו המאפשר לחתוך את התור הרגיל לאטרקציות נבחרות. עם הפס הרגיל בעלות של בערך 40 דולר לכרטיס אתם תקבלו כניסה אחת ביום דרך תור אקספרס פס לאטרקציות העמוסות בפארק ותוכלו לקצר את התור בכמעט 90 אחוז. אם אתם נמצאים בפארק יום אחד אני ממליץ בחום לשלם את התוספת. עם הכרטיס אקספרס פס תוכלו להנות במקום לחכות

אפשר לקנות את הכרטיס בעת קניית הכרטיס לפארק או להוסיף את האקספרס פס בקופות בפארק. רק שתדעו שיש מספר כרטיסים מוגבל לאקספרס פס אז מומלץ לקנות את הפס מראש. בנוסף, ישנה אופציה לקנות כרטיס אקספרס פס ללא הגבלה – זו אופציה מאוד יקרה ולא הכרחית ולא אפשרית בכל הפארקים.

אקספרס פס יוניברסל סטודיו

5. קחו זמן להירגע ולהנות מהאווירה

האווירה בפארק יוניברסל סטודיו היא כלכך מיוחדת ושווה לקחת זמן ולהנות מהאטמוספירה המיוחדת. בין אם זה לשבת לשתות קפה ולאכול דונאט ענקי בבית הקפה של הסימפסונס או להירגע לארוחת צהריים בין הדינוזאורים. לא משנה מה, רק קחו קצת זמן להירגע ולהנות מהאווירה. אני ממליץ בחום לקחת את הסיור שלוקח שעה בין אולפני ההקלטות האמיתיים. זהו סיור מיוחד ברכבת קלה המשלב אינפורמציה על המקום ומה הפתעות מעניינות.

6. החלפת ילדים (Child Switch)

אם יש לכם ילדים קטנים אין סיבה שתפספסו את הכיף. כמעט בכל אטרקציה שלא מתאימה לילדים קטנים יש מקום לקראת סוף התור לתת לאחד מההורים לעלות על האטרקציה בזמן שההורה השני מחכה עם ילד. בסוף האטרקציה ההורים יכולים להחליף בלי לחכות את כל התור מחדש. במידה ויש באטרקציה את האופציה לרוכב יחיד (Single Rider) זו אופציה עדיפה על התור הרגיל והחלפת ילדים.

7. להביא אוכל ובקבוק מים

מחירי האוכל והשתייה בפארק מאוד יקרים ותכלס האוכל דיי מעפן. אני ממליץ להביא אתכם תיק עם מלא חטיפים ואוכל למהלך היום. נחמד לשבת במסעדות המיוחדות של הפארק אבל לא לשלוש ארוחות ביום. לגבי שתייה תוכלו למצוא קולרים למים בכל אזור שירותים כדי למלא את הבקבוק. אני ממליץ להשקיע את הכסף על מאכלים ומזכרות מיוחדות כמו ה Butterbeer בעולם הארי פוטר (ממש מתוק אבל חוויתי) וכו׳.

עולמו הקסום של הארי פוטר בפארק יוניברסל סטודיו

8. איפה לישון בפארק יוניברסל סטודיו?

באזור הפארק ישנם מספר מלונות יוקרתיים הנמצאים במרחק הליכה אך הם מאוד יקרים. כדי לחסוך אני ממליץ לקחת דירה מאייר בי אנד בי (AirBnb) ולקחת מונית או Uber בתחילת ובסוף היום. זה לא ממש משנה איפה אתם ישנים ואם זה במלונות בתוך או ליד פארק. בכסף שתחסכו על המלון תוכלו לקנות את האקספרס פס ולהתפנק בדברים מיוחדים במהלך היום.

קופון הנחה לשימוש הראשון ב AirBnb:
http://www.airbnb.com/c/gild260

אני ממליץ מאוד להתנייד ברחבי לוס אנג׳לס באמצעות הנהגים של חברת אובר (Uber). זו דרך יעילה, מהירה, גמישה וזולה כדי להגיע לפארק ולחזור ממנו בסוף היום.

הנה קוד הנחה לנסיעה הראשונה שלכם באובר:
https://www.uber.com/invite/gild21

9. האפליקציה של יוניברסל סטודיו

מומלץ בחום להוריד את האפליקציה של אולפני יוניברסל בה תוכלו למצוא מידע על האטרקציות, מפה של הפארק (כולל מיקום עצמי) והכי חשוב כמה זמן התור בכל אחת מהאטרקציות. ברחבי הפארק יש אינטרנט אלחוטי אז תוכלו להתעדכן בכל מקום

לינק להורדת האפליקציה

10. מה להביא לאולפני יוניברסל?

  • כרטיסים
  • נעליים נוחות
  • קרם הגנה
  • כובע
  • בקבוק מים גדול
  • הרבה חטיפים ואוכל
  • כסף או כרטיס אשראי
  • פלאפון טעון עם האפליקציה של יוניברסל סטודיו
אני ואי טי בפארק יוניברסל סטודיו

11. אטרקציות שאסור לפספס באולפני יוניברסל הוליווד

  • מופע הפעלולנים: WaterWorld. זהו מופע פעלולים מיוחד במינו לכל המשפחה וחובה לראות! ביום חם מומלץ לשבת במושבים הקרובים לבמה כדי להירטב.
  • סיור האולפנים: The Worlds Famous Studio Tour (סיור בן שעה באולפני ההקלטות של יוניברסלאחלה סיור כדי לקחת אוויר ולהירגע). אני ממליץ לצאת לסיבוב בשעות השעות החמות של היום
  • בעולם הארי פוטר: The Flight of the Hippogriff (רכבת הרים בתלת ממדאטרקציה כלכך מיוחדת!) ולבקר בחנות השרביטים של אוליבנדר.
  • המומיה: The Mummy Ride. רכבת הרים מעולה ומפחידה.
  • הליכה בעולם ״המתים מהלכים״: The Walking Dead. ממש מפחיד אז לא מומלץ להיכנס עם ילדים קטנים.

איפה לקנות כרטיסים?

הדרך הכי נוחה לקנות כרטיסים לפארק היא דרך האתר או האפליקציה של יוניברסל סטודיו. המחיר משתנה תלוי באיזה פארק אתם מבקרים ולמספר הימים.
הנה לינקים לאתרים הרשמיים לקניית הכרטיסים:

הצגת עולם המים בפארק יוניברסל סטודיו

שאלות ותשובות קצרות:

אני מקווה שהטיפים שלי יעזרו לכם להנות קצת יותר בפארק המדהים הזה ואתם מוזמנים לקרוא פוסטים אחרים שלי על ארה״ב.

תודה שקראתם את הפוסט שלי. אני שמח שיכולתי לעזור ולתת לכם קצת השראה לחיים וטיול הבא שלכם!
אם יש לכם שאלות או אתם רוצים לומר משהו, אני אשמח אם תשאירו תגובה (ממש פה למטה)!

רוצים לשמור על קשר ולקבל עדכונים, אתם מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם או בפייסבוק רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי!
הירשמו פה לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל טיפים על יעדים חדשים, מאחורי הקלעים ומדריכים שימושיים!

תודה על התמיכה בבלוג ״איפה גיל?״ - טיול מדהים!

כתיבת תגובה