סינגפור – המדריך המלא למטייל: תחבורה, מה לעשות, מלונות והמלצות אישיות

סינגפור היא מדינה קוסמופוליטית מרשימה והיה לי תענוג לבקר בה ואני מקווה שגם לכם. המדריך הבא כולל מידע שימושי למבקר כולל מסלול ל-3 ימים בסינגפור.

בשנת 1965 היא קיבלה עצמאות מהבריטית ונהפכה לבירה הפיננסית של מזרח אסיה.

סינגפור היא מדינת אי בדרום מזרח אסיה, ממש בקצה הדרומי של מערב מלזיה ותוכלו למצוא בה אין ספור אטרקציות ודברים לעשות לזוגות או למשפחה עם ילדים.

הרבה מאוד מהטיסות למזרח הרחוק, ניו-זילנד ואוסטרליה עוצרות בסינגפור ואני ממליץ לנצל את ההנחה שחברות התעופה נותנות לעצור לשלושה ימים.

מידע כללי סינגפור למטייל

העיר המרכזית באי היא סינגפור ובה חיים הרוב המוחלט של תושבי המדינה.

במהלך ההיסטוריה בריטניה שלטה באזור והפכה אותו לנק' מרכזית באימפריה שלה, ולכן עד היום המסחר משגשג בה והיא אחת המדינות המפותחות באסיה ובעולם כולו, עם תמ"ג מהגבוהים בעולם.

מופע מים באי סנטוסה

סינגפור היא מדינה מערבית לגמרי! קו הרקיע שלה ממש מזכיר ערים גדולות כמו ניו-יורק, דובאי וסידני. יש בה גנים יפים, היא מאוד מודרנית ונקייה להפליא!

באי חיים זה לצד זה קבוצות של מלאים, סינים והודים ומרבית התושבים הם בודהיסטים, מה שביחד עם הקדמה והמודרניזציה יוצר חוויה נפלאה של טיול.

במדינה ישנן 4 שפות רשמיות: אנגלית, מנדרינית, מלאית וטמילית, אל דאגה – כולם שם יודעים אנגלית 🙂

המטבע המקומי הוא דולר סינגפורי, שנכון להרגע שווה ערך ל-2.55 ש"ח. כל המחירים בפוסט למטה הם בדולר סינגפורי.

תוכלו לקנות כרטיס סים 4G לסינגפור מראש דרך הלינק הזה ולאסוף את הכרטיס סים בשדה התעופה צ׳אנגי.

בהתאם לכך סינגפור יחסית יקרה למטייל עם סטנדרטים של מזרח אסיה.

שירותי הרפואה במדינה הם הרמה גבוהה ולפי הבנתי אין בעיה לשתות מים מהברז, אני שתיתי ולא הייתה לי כל בעיה (תעשו את הבדיקות שלכם לפני השתייה).

עקב הקירבה לקו המשווה, מזג האוויר במדינה הוא מאוד חם ולח כל ימי השנה, וגשמים יורדים במשך כל השנה. אז תביאו בגדים מתאימים ומטריות!

איפה לישון בסינגפור?

מלונות והוסטלים

המחיה במדינה לא זולה. למי שמטיילים בתקציב נמוך, מיטה בחדר משותף בהוסטל יכולה לעלות בין 30-15 דולר ללילה בהוסטלים היותר זולים.

הוסטלים מומלצים במרכז העיר

חדר פרטי בהוסטל או במלון 2 כוכבים קטן יעלה כ-50 דולר עד בסביבות 150 דולר:

החדר כולל בדר"כ גם מזגן, ווי פיי, טלוויזיה ומקלחות פרטיות.

בשביל המלונות היותר מפוארים, המחיר ינוע בין 150 דולר ומעלה:

בשביל המלונות הכי מפוארים (לדוגמה ה- Marina Sands Bay האגדי), המחיר באזור ה-550-600 דולר (1400-1500 ש"ח) ומעלה:

מלון מארינה סנדס בסינגפור
הבריכה במלון מרינה ביי סנדס

אפשרויות נוספות ללינה – אייר בי אנד בי

אפשרות טובה נוספת היא לשכור דירה/חדר משותף ב-AirBnb. מוזמנים לקרוא את המדריך שלי על איך להשתמש באתר אייר בי אנד בי להשכרת חדרים ודירות ברמה בכל העולם.

בנוסף, לחצו על הלינק הזה כדי לקבל 152 ש״ח הנחה ללילה הראשון שלכם עם אייר בי אנד בי.

מחיר החדרים המשותפים ללילה הוא באזור ה-25 דולר סינגפורי (כ-63 שקלים), חדר פרטי באזור ה-70 דולר (כ-180 ש"ח) ללילה ודירה שלמה תעלה כ-100 דולר (כ-250 שקלים) ללילה.

רוב האנשים באים לסינגפור רק לכמה ימים, לא יותר משבוע, וחלקם עושים את זה בתור עצירה בין טיסות למזרח, ניו זילנד ואוסטרליה. לכן אפשרות שיכולה ממש להתאים (ולהקל לכם על הארנק) היא קאוצ'סרפינג. למי שלא מכיר, זאת רשת חברתית בה אנשים מארחים מטיילים בחינם אצלם בבית (כמובן שזה לא מתאים לכולם, אבל למי שכן זה יעשיר את החוויה עוד יותר!).

מה לאכול בסינגפור?

בגלל המגוון האתני והתרבותי של סינגפור, האפשרויות הקולינריות רחבות בהתאם. בקצרה… האוכל במדינה פשוט מדהים!!!

אוכל הודי, יפני, סיני ומלאי מסורתי, יחד עם מזון מערבי מודרני. תוכלו למצוא מנות בשריות וגם הרבה אופציות צמחוניות וטבעוניות.

אני ממליץ מאוד על המסעדה היפנית צמחונית/טבעונית בשם Herbivore – האוכל היפני הכי טעים שאכלתי בחיי!
באותו בניין של המסעדה תוכלו למצוא מספר רחב של מסעדות צמחוניות וטבעוניות במחירים יחסית זולים.

אתר המסעדה

בעיר ישנן מסעדות מקומיות רבות עם מאכלים מסורתיים, כמו גם שווקים, דוכנים ורוכלים.

(אגב, לא צריך לדאוג לסניטריה, כאמור המדינה מאוד נקייה).

למי שמטייל בזול, אוכל רחוב יהיה אידיאלי, שכן מנה ממוצעת עולה פחות מ-6 דולר (פחות מ-15 ש"ח).

במסעדות מקומיות, מנה תעלה בדרך כלל בסביבות 8-9 דולר (כ-20-22 ש"ח), ובמסעדות היותר מפוארות מנה תעלה בסביבות ה-20 דולר (כ-50 ש"ח).

מסעדת יפנית בסינגפור

תחבורה ציבורית בסינגפור:

צורת התחבורה שרב המטיילים משתמשים בה היא הרכבת, המכונה MRT, קיצור של Singapore’s Mass Rapid Transit.

האטרקציות העיקריות בעיר קרובות לתחנות, ונסיעה בה עולה בדר"כ כ-4 דולר (כ-10 ש"ח). ניתן לקנות כרטיס תייר שנותן מעבר חופשי ליום ב-10 דולר (כ-25 ש"ח), ליומיים ב-16 דולר (כ-41 ש"ח) ולשלושה ימים ב-20 דולר (כ-51 ש"ח).

מערכת האוטובוסים היא גם רחבה ומגיעה לכל רחבי העיר, נסיעה תעלה בין 1.40-2.5 דולר (בין 3.5 ל-6.3 ש"ח).

ניתן לשלם באמצעות כרטיס התייר של הרכבת ובמזומן, אך שימו לב שהסכום צריך להיות מדויק.

דרך נוספת לנוע היא בטרישות (Trishaws), שהן בעצם כמו הריקשות ההודיות. היא כבר לא כ"כ פופולרית כיום. נסיעה ברחבי העיר של חצי שעה תעלה כ-40 דולר (באזור ה-100 ש"ח).

ניתן לנסוע גם במוניות, אך המחירים לא זולים. נסיעה במונית תתחיל מ-3 דולר סינגפורי (אזור 7.5 ש"ח) ואז עוד 0.22 דולר (כ0.5 ש"ח) לכל 400 מטרים. בכל המוניות יש מונה, אך לפעמים נגבה חיוב נוסף (תלוי ביעדים ובשעות).

כמה עולה לטייל בסינגפור?

כמובן שזה משתנה תמיד, אך אלו המחירים בקירוב ליום:

תקציב תרמילאי (לישון בחדר משותף בהוסטל, לבשל לבד ולאכול בדוכני רחוב, להשתמש בתחבורה ציבורית ובלי יותר מדי אלכוהול ומסיבות) יהיה באזור ה-40-55 דולר ליום (כ-100-140 ש"ח).

תקציב בינוני (לאכול במסעדות מדי פעם, אטרקציות בתשלום, לישון בחדר פרטי ב-Airbnb או במלון זול, לעשות סיבוב בטרישה וליהנות יותר מחיי לילה) יהיה באזור ה-55 ל-100 דולר ליום (כ-140-255 ש"ח).

תקציב גבוה (לאכול במסעדות, לנסוע במוניות, לישון במלון טוב ולבקר באטרקציות יקרות) יהיה באזור ה-200 דולר ליום ומעלה (כ-510 ש"ח ומעלה).

אטרקציות בסינגפור:

יש מגוון רחב של אטרקציות, חלקן בתשלום וחלקן בחינם. הנה כמה מהן:

Royal Albatross – הפלגה שקיעה יוקרתית לאירועים מיוחדים

אחת החוויות הכי מדהימות שעשיתי במדינה ובהחלט הכי רומנטית בחיי היא סירת מפרש והפאר המסורתית – Royal Albatross.

אני ואשתי יצאתי לשייט שערך כשעתיים וחצי עם ארוחת ערב, מוסיקה חיה, אורחת ערב שלוש מנות יוקרתית וצפייה בשקיעה. אם אתם מחפשים הזדמנות לחגוג אירוע חשוב או פשוט להנות מהחיים בצורה יוקרתית, צאו לשייט עם הרויאל אלבטרוס.

ההפלגה עולה באזור 500 ש״ח לאדם.. יקר אך שווה כל רגע!

כנסו לאתר שלהם לעוד מידע ולהזמנת כרטיסים במחירים הכי טובים כנסו ללינק הבא – כרטיסים לרויאל אלבטרוס

שדה התעופה של סינגפור

שדה התעופה של סינגפור נחשב לאחד הטובים בעולם! מכיוון שזוהי נקודת מעבר בין הרבה טיסות, יש שם מגוון רחב של חדרים עם פעילויות ומסעדות, ועוד אביזרים ואף רובוטים שנועדו להנעים את השהייה בו! תוכלו למצוא פה בריכה, בית קולנוע, חדרים נעימים להירגע בהם ועוד..

שדה התעופה של סינגפור

סיור אופניים בעיר – ממש ממליץ!

אני כלכך ממליץ לקחת סיור אופניים מאורגן ברחבי סינגפור, במיוחד כשאין לכם הרבה זמן בעיר. בסיור של כמה שעות הספקתי לראות כלכך הרבה מהעיר וללמוד המון על התרבות מהמדריך המקומי.

אני יצאתי לסיור עם חברת Let's Go Bike Singapore והיה ממש מדריך. אין להם אופניים חשמליות אך אם אתם מרגישים עצלנים אפשר לשדרג לקורקינט חשמלי 🙂

Gardens by the bay – חובה לבקר כשאתם בסינגפור!

אחת האטרקציות הכי מפורסמות בעיר – ובצדק! זהו גן בוטני רחב בתוכו מינים רבים של צמחים. החלק המפורסם ביותר בו הוא הסופר עצים (Super Trees), מבנים מרהיבים ביותר שמסביבם גדלים צמחים.

הכניסה לגנים היא בחינם, אך ישנם כמה אטרקציות בתשלום (כמו מסלול טיול בין צמרות העצים).

בנוסף לעצים הענקיים אני ממליץ בחום לבקר בתוך שתי החממות (חממות הזכוכית הגדולות בעולם) ולצפות מיני צמחים מכל העולם ומפל טרופי ענק עם אין ספור אורכידאות ופרחים מיוחדים.

אני ממליץ לקנות כרטיסים מראש עם הנחה דרך אתר Klook, הנה לינקים לשני סוגי כרטיסים:

צ'יינטאון

הסינים הם הרב בסינגפור ובצ'יינטאון ניתן לטעום מהתרבות הסינית. דוכנים, מסעדות וחנויות סיניות מסורתיות שממוקמות ליד האזור המודרני המערבי. תוכלו לסייר בין מקדשים, להתרשם מיצירות בסגנון סיני ולטעום מהאוכל הסיני הייחודי של העיר.

האי פולאו אובין (Pulau Ubin)

אי השוכן צפונית מזרחית לאי הראשי. בניגוד מוחלט למודרניות באי הזה תוכלו להציץ אל העבר. התושבים משתמשים במנוע דיזל לייצור חשמל ושואבים מים מבארות. תוכלו לשכור אופניים כדי להסתובב בין הכפרים והחופים של האי.

Little India – החלק ה'הודי' של סינגפור. באזור זה התיישבה המושבה ההודית לפני כ-200 שנים, וכיום האזור הוא מרכז מסחרי. התרבות ההודית נשקפת במקום הזה עם דוכנים ומסעדות בסגנון הודי, חנויות תכשיטים רבות ואף משרדים.

הגנים הבוטניים – אתר המורשת העולמית הראשון של סינגפור. הגנים הבוטניים האלה מאוד גדולים וייקח לכם כמה שעות כדי לראות את כל מה שיש להם להציע. הם קרובים לעיר והכניסה אליהם היא בחינם. האטרקציה הכי גדולה בגנים (והיחידה שבתשלום) היא גן הסחלביים. גן יפהפה ביותר בעל שמציג את מספר הסחלבים הגדול בעולם.

מעבר לזה, ניתן להירגע בהליכה בשבילי הגן ולהינות מהמגוון העצום שיש בו.

MacRitchie Reservoir Park – פארק נפלא שנמצא ליד מאגר מים מאוד חשוב למדינה. האטרקציה העיקרית פה היא הליכה על גשרים תלויים בין צמרות העצים בפארק. ההליכה ארוכה יחסית, אז למי שאוהב ללכת מובטחת חוויה טובה! כמו כן, בפארק נמצאים מגוון בעלי חיים; קופי מקוק, לטאות, למורים מעופפים, סנאים, ינשופים ועוד!

Merlion park

ה-Merlion (יצור בעל פלג גוף של דג ופנים של אריה) הוא הקמע של סינגפור. בפארק הזה תוכלו לראות פסל מרשים של היצור הזה והמיקום שלו יפהפה! כמו כן, בכל רחבי סינגפור עומדים להם פסלים כאלו שהופכים לחלק מהחוויה הייחודית של המדינה.

פארק מרלין במדינת סינגפור

Marina Bay Sands Hotel

אולי הבניין הכי מפורסם בסינגפור. זהו מלון המורכב מ-3 בניינים גבוהים ומעליהם יש מבנה דמוי סירה. זהו המבנה היקר בעולם ועלות בנייתו הייתה כ5.5 מיליארד דולר אמריקני! הוא תוכנן ע"י האדריכל הישראלי-קנדי משה ספדיה. הוא כולל קזינו, מרכז קונגרסים, קניון, בריכה ועוד.. בעוד שהרבה דברים במלון פתוחים רק לאורחיו (כמו הבריכה המפורסמת עם הנוף לעיר), ישנם הרבה דברים שאפשר לעשות בחינם ופתוחים לאנשים שלא אורחים.

תוכלו לעלות לקומה העליונה, להזמין משקה מהבר וליהנות מהנוף – ממליץ מאוד!
הנה לינק לכרטיס כניסה לקומה העליונה עם הנחה – 20 דולר (במקום 23).

כל לילה, מתקיים מחוץ למלון, מחוץ לקניות וליד המפרץ מופע אורות ומים מוזיקלי בחינם – מופע מדהים! למופע קוראים: Spectra – A Light & Water Show.

למעשה, כל האזור של המלון מלא באטרקציות, כמו המוזיאון לאומנות ומדע, הקניון הענקי מלא המותגים ו"בנייני הקריסטל" המרשימים.

סיור אופניים סינגפור

האי סנטוסה (Sentosa island)

"הקליפורניה" של סינגפור! אי מלא במסיבות, חופים יפים ומסעדות מגוונות. יש שם אטרקציות רבות כמו אולפני אונירסל (Universal Studios) פארק ענקי בנושאי סרטים, "גל גלישה" מלאכותי ועוד…

ישנם מספר פארקי שעשועים שונים באי סנטוסה כמו Adventure Cove Waterpark ו SeaWorld. אני לא ממליץ עליהם כי יש בשניהם יונקים ימיים וחיות ים גדולות במכלאות ומשום שאני לא מאמין שבי של בעלי חיים גדולים אני לא אבקר שם

אני מאוד ממליץ לבקר בפארק השעשועים יוניברסל סטודיוס ליום אחד – זהו אחלה פארק ואני ממליץ עליו בחום – כנסו למדריך המלא שלי על פארק יוניברסל סטודיו.

תוכלו לקנות כרטיסים לפארק יוניברסל סטודיו עם הנחה בלינקים הבאים:

קמפונג גלאם (Kampong Glam)

האזור ה'ערבי' של סינגפור, בעל הרבה בתי קפה ובוטיקים מעניינים, חנויות ויצירות תרבותיות אסלאמיות. תוכלו לבקר בסמטת חאג'י (Haji lane), סמטת האופנה עם מעצבים ייחודיים.

מוזיאונים וגלריית האומנות הלאומית:

  • הגלרייה הלאומית לאומנות – גלריה מרהיבה ביותר, בעלת יותר מ-8000 יצירות אומנות. גם אירפיות קלאסיות מהמאות ה-18 וה-19, וגם מאומנים מזרח אסייתיים מודרניים. המבנה שבו היא שוענת מרשים כשלעצמו. ניתן גם לאכול בבר-מסעדה שעל הגג וליהנות מתצפית יפה על קו הרקיע.
  • המוזיאון הלאומי – מראה את ההיסטוריה של 6 המאות האחרונות של סינגפור, וכמו כן את ההיסטוריה של העיר המודרנית.
  • מוזיאון פרנקאן (Peranakan Museum) – מראה את ההיסטוריה של הפרנקאנים – צאצאי הסינים שהתיישבו במדינה, המסורות הרוחניות שלהם, המזון, תרבותם ואומנותם.
  • רחוב אורקארד (Orchard Street) – רחוב מלא בחנויות אופנה ומותגים. למי שרוצה לעשות שופינג זה ה-מקום.
קמפונג גלאם סינגפור

דברים שחשוב לדעת כשמטיילים בסינגפור:

העיר מדינה הזו היא שילוב מעניין של אוכלוסייה ותרבות דרום מזרח אסייתית עם מערבית. אתם תמצאו את עצמכם בעיר מערבית לכל דבר ועניין, אך עם אווירה ייחודית.

בעיר יש דגש חזק על ניקיון ונימוסים מסויימים, וכדאי לעקוב אחרי זה כי הקנסות מאוד כבדים (מגיעים למאות דולרים!).

אחד החוקים הידועים הוא האיסור על אכילת ומכירת מסטיקים, אך יש עוד כמה:

  • אסור לשתות ולאכול בתוך תחנות וקרונות הרכבת
  • מותר לעשן רק מקומות ייעודיים לכך, אסור ללכלך – כל באפשה רק לפח
  • אפשר לחצות כביש אך ורק במעבר חצייה (העונשים יכולים לנוע מ-20 ל1000 דולר!!! ואפילו הרבה יותר בעבירות חוזרות ואף להיכנס למאסר!)
  • אסור לשתות אלכוהול באזורים מסוימים בהם יש "שליטת צריכת משקאות" (Liquor control zones), בין עשר וחצי בלילה לשבע בבוקר משני עד שישי, ובין 7 בבוקר של יום שבת ל-7 בבוקר של יום שני, ומ-7 בערב של תחילת חג לאומי עד ל-7 בבוקר של היום שאחרי החג
  • אסור לירוק ברחובות
  • חובה להוריד את המים אחרי שימוש בשירותים ציבוריים
  • אסור לעשות רעש ברחובות – בין אם פשוט להיות רועש או לנגן מוזיקה בצורה "רעה" (מי שרוצה לנגן ברחוב חייב לעבור אודישן במועצה לוודא שהוא מנגן טוב…)
  • כמובן שאסור לצרוך כל סוג של סמים – זה מאוד מסוכן!

כל אלו הם דברים שתיקנסו עליהם, בנוסף לזה יש עוד מנהגים מקובלים: אל תאחרו ותגרמו לנהגי מוניות לחכות לכם! זה נתפס בצורה ממש רעה ונהגים יכולים פשוט לבטל את ההזמנה שלכם אם לא הופעתם בזמן. כמו כן, ממש נפוץ שם תמיד להיצמד לשמאל (למשל בהליכה במדרכה או במעלית).

תזכרו את כל זה כשאתם מבקרים – אחרי הכל זו התרבות והממשל שלהם ואנחנו רק מבקרים.

מסלול טיול ל-3 ימים בסינגפור

יום ראשון: אזור המרינה ביי –  Marina Bay

אם אין במקום שאתם מתארחים בו או שאתם לא מכינים לבד ארוחת בוקר, אתם יכולים לאכול באחד מבתי הקפה הקלאסיים של סינגפור בדרך קיליני (Killiney Road). לאחר מכן, זה הזמן לטיול באזור הקולוניאלי, אזור מלא מבנים קולוניאליים ופארקים.

לכו מזרחה לכיוון פארק מבצר קאנינג (Canning Fort Park), התהלכו בנחת בין צל העצים ותגיעו לאזור הקולוניאלי, שם תוכלו לבקר באחד המוזיאונים או בגלריית האומנות.

כל האזור הזה מלא במסעדות, תוכלו לאכול שם גם ארוחת צהריים.

לאחר שאכלתם צהריים, זה הזמן לבקר באזור המרינה ביי. חצו את גשר 'הטיילת' (Esplanade Bridge)  לפארק המרליון (Merlion Park) שם תראו את הפסל המפורסם של היצור המיסטי ותיהנו מהנוף היפהפה של המפרץ.

חזרו בחזרה את הגשר ופנו ימינה לטיילת על שפת המרינה. אז תגיעו לגשר נוסף, גשר הליקס (Helix Brigde) שמוביל לכיוון מלון המרינה ביי סנדס.

חצו אותו ולאחר הליכה קצרה פנו שמאלה ל- Gardens by the bay. שם תהנו ממגוון אטרקציות בראשם ה-Super Trees.

לאחר מכן, אתם יכולים להמשיך את הטיול למלון מרינה ביי סנדס ולבקר בו, להזמין משקה מהבר שבגג המלון ולהינות מהנוף.

האזור הזה גם מלא במסעדות, ויש גם את המסעדות שבקניון של המלון, תוכלו לאכול שם ארוחת ערב ולראות את המופע האור-קולי שמתרחש כל ערב ליד המלון (ב8 ו-9 בערב ובשישי ושבת גם ב-10).

אם יישאר לכם כח לקצת חיי לילה, תוכלו לבלות עדיין בבר במלון או ללכת לאזור המזחים (Quays), שם יש סצנת חיי לילה.

יום שני: גנים/האי סנטוסה ו-Little India

קחו רכבת אל הגנים הבוטניים. ליד הגנים יש כמה דוכני שאפשר לאכול בהם. לאחר מכן תסיירו בגנים. גן הסחלבים זו האטרקציה העיקרית שם, אך היא היחידה שגם בתשלום. מעבר לזה, הגן פשוט נפלא ומרגיע.

אם יש לכם כח לראות עוד ירוק, תוכלו ללכת אל MacRitchie Reservoir Park ואל הגן הסיני. הסיור בגנים יתפוס את כל היום למי שאוהב:)

אל האי סנטוסה ניתן להגיע בכמה דרכים. ברכבל מתחנת הרכבת HarbourFront, ברכבת של סנטוסה (Sentosa Express) שיוצאת מ VivoCity  שליד HarbourFront, במונית, או באפשרות הכי טובה לדעתי – ללכת ברגל (חינם) בטיילת מ-VivoCity שם תוכלו לבלות את כל היום באי.

לאחר אחת מהאפשרויות, לכו ל-Little INdia, תסיירו באזור ותטעמו קצת מהתרבות ההודית ותאכלו ארוחה הודית טעימה!

יום שלישי: צ'יינטאון ו-Tiong Bahru

לכו לצ'יינטאון ותסיירו בין המקדשים, המוזיאונים ויצירות התרבות הסיניות. ציורי קיר, אוכל סיני ואפילו מקדש למה שנחשב לפי המסורת אחד משיני הניב של הבודהה שנשמרת שם! (בBuddha Tooth Relic Temple).

סיור בצ'יינטאון יכול להימשך בין 2-4 שעות.

ממש ליד צ'יינטאון לכו ל-Tiong Bahru, השכונה ה'היפסטרית' של העיר, שם תהנו מאווירה רגועה ונינוחה, בלי גורדי שחקים ועם בתי קפה ופינות נעימות.

כמובן שאופי הטיול משתנה מאדם לאדם ומיקום המגורים שלכם. תוכלו להוסיף/להוריד מקומות ואטרקציות בהתאם לטעמכם האישי.

לסיכום הנה כמה שאלות ותשובות על טיול בסינגפור:

תיהנו מסינגפור ואשמח לענות על שאלות… הגיבו למטה!

רוצים לבקר בעוד יעדים מיוחדים בעולם? קראו את הפוסט שלי על איי טונגה באוקיינוס השקט ושחייה עם לוויתנים.

תודה שקראתם את הפוסט שלי. אני שמח שיכולתי לעזור ולתת לכם קצת השראה לחיים וטיול הבא שלכם!
אם יש לכם שאלות או אתם רוצים לומר משהו, אני אשמח אם תשאירו תגובה (ממש פה למטה)!

רוצים לשמור על קשר ולקבל עדכונים, אתם מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם או בפייסבוק רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי!
הירשמו פה לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל טיפים על יעדים חדשים, מאחורי הקלעים ומדריכים שימושיים!

תודה על התמיכה בבלוג ״איפה גיל?״ - טיול מדהים!

כתיבת תגובה