מלון זול בלונדון – 5 טיפים מעולים ממקומי שגר בלונדון!

איך להשיג מלון זול בלונדון? לונדון היא יעד מרכזי לתיירים מכל העולם לכן העיר תמיד עמוסה ובתי המלון מלאים ויקרים.

אני גרתי 6 שנים בלונדון בהן עזרתי לאין ספור ישראלים שבאו לבקר בעיר למצוא מלון זול בלונדון שיאפשר תקציב גדול יותר למחזמרים, הופעות ופעילויות שונות.

לאחר שקראתם את המדריך שלי למציאת טיסות זולות ללונדון והזמנתם את הטיסה תוכלו להשתמש שבמדריך הבא למציאת מקום לינה במחיר סביר בבירת אנגליה. להלן 5 טיפים שבטוח יעזרו לכם למצוא מלון זול בלונדון במחיר מעולה.

*רוצים לראות את רשימת המלונות המומלצים שלי לונדון? כנסו לפוסט שלי עם רשימה מפורטת של מלונות מומלצים בלונדון!

1. אתר Airbnb – אייר בי אנד בי היא דרך מעולה למציאת מלון זול בלונדון

Airbnb הוא אתר המאפשר לבעלי בתים להשכיר חלק או את כל הדירה שלהם עבור תשלום. דרך האתר תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים בחדר בדירה משותפת או אם אתם רוצים את כל הדירה או הבית. בנוסף, תוכלו לחפש את הבית לפני אזורים שונים בלונדון ולסנן את תוצאות החיפוש לפי המחיר.

האתר לוקח עמלה קטנה עבור העסקה ולרוב תצטרכו לשלם סכום נוסף לתחזוקת הדירה. המחיר כולל הכל ללא הפתעות והתשלום נעשה דרך אתר האינטרנט אז אין צורך לשלם לבעל הבית במזומן. הדירות המפורסמות באייר בי אנד בי מפוזרות בכל העיר רק תכניסו את תאריכי הטיול שלכם ותסננו לפי התוצאות.

מלון זול בלונדון דרך אייר בי אנד בי

הדירות כמעט תמיד יותר זולות מהמלונות בלונדון. בנוסף, תוכלו לחסוך הרבה כסף ע״י שימוש במטבח של הדירה ולבשל בעצמכם מאשר לאכול במסעדות. אני השתמשתי באייר בי אנד בי מספר רב של פעמים ואף פעם לא התאכזבתי.

לפני ההזמנה אפשר ליצור קשר עם בעל הדירה, לשאול שאלות ולקרוא את הערות שהשאירו המבקרים האחרים. אם זו הפעם הראשונה שאתם משתמשים באתר תכנסו לינק הזה כדי לקבל הנחה משמעותית לשימוש הראשון.

לונדון איי - קיץ בלונדון - מלון זול בלונדון

2. לא חייבים להישאר במרכז העיר

בלונדון יש תחבורה ציבורית מעולה עם רכבת תחתית ואוטובוסים שרצים 24 שעות ביממה, לכן אפשר להגדיל את חיפוש לשכונות יותר רחוקות ממרכז העיר.

לונדון מחולקת ל Zones מהעיגול המרכזי Zone 1 עד ל Zone 6. אני ממליץ לכם לישון עד ל Zone 4 שלרוב ייקח לכם עד 45 דקות ברכבת התחתית להגיע למרכז העיר. כשתחפשו מלון או דירה תוכלו לראות שמחירי הדירות יורדים בהתאם. אמנם המרחק הוא החיסרון, אבל תכלס 45 דקות זה לא הרבה.

פעמים רבות לקח לי פחות זמן להגיע למרכז העיר מ Zone 4 מאשר מ Zone 2 – הכל תלוי בזמני הרכבות.

להלן רשימה של שכונות טובות, לא במרכז העיר, שכדאי לחפש בהן מלון או דירה לשהותכם בבירה:
Putney – Wandsworth – Chiswick – Golders Green – Swiss Cottage – Crouch End – Hampstead – Canary Wharf – Surbiton – Finsbury Park

אם אתם לא בטוחים שהמקום של הדירה טוב, אני אשמח לעזור לכם – רק שלחו לי אימייל.

מנהרה בלונדון - מלון זול בלונדון

3. Booking.com – הדרך הכי טובה למצוא מלון זול בלונדון

מניסיוני, booking.com הוא אתר השוואת המלונות הכי טוב באינטרנט. הם נותנים אחריות למחיר הכי נמוך באינטרנט ושירות הלקוחות שלהם מעולה! מנוע החיפוש הבא יעזור לכם למצוא מלון זול בלונדון לפי אזור, דירוגי גולשים, מחירים ואופציות.

כשאני לא מוצא דירה באייר בי אנד בי אני ישר בודק את booking.com כי תמיד יש להם דילים והנחות יומיות:

Booking.com

4. הימנעו מהעונות העמוסות

אפריל, יולי, אוגוסט ודצמבר הם החודשים הכי מתוירים בעיר ולכן יהיה יותר מסובך למצוא מלונות זולים בלונדון. אם אתם כן רוצים לצאת לטיול בחודשים האלו כדי לחסוך תצטרכו להזמין מלון או דירה מראש.

רוב האנשים העולם מזמינים את החופש שלהם כחצי שנה מראש. אז אם תזמינו מלון 7 חודשים מראש אני בטוח שתוכלו למצוא מחיר סביר.

5. אל תתפשרו על האיכות

אין דבר יותר מעצבן מלהגיע לבית המלון ולגלות שהמלון הוא ברמה נמוכה ממה שציפיתם. זה באסה וקורה הרבה. כדי להימנע מרגעים מבאסים בתחילת החופש לפני שאני מזמין חדר בכל מלון אני תמיד בודק אותו את הביקורות באתר Tripadvisor.

זהו מנוע דירוג גולשים ואפשר למצוא בו כמעט כל מלון בעולם. במבט קצר על המלון ב TripAdvisor תוכלו לדעת אם כדאי להזמין את המלון או לחפש מלון אחר.

קראו פוסטים נוספים על לונדון:

תודה שקראתם את הפוסט שלי. אני שמח שיכולתי לעזור ולתת לכם קצת השראה לחיים וטיול הבא שלכם!
אם יש לכם שאלות או אתם רוצים לומר משהו, אני אשמח אם תשאירו תגובה (ממש פה למטה)!

רוצים לשמור על קשר ולקבל עדכונים, אתם מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם או בפייסבוק רוצים לקבל עדכונים מהבלוג שלי!
הירשמו פה לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל טיפים על יעדים חדשים, מאחורי הקלעים ומדריכים שימושיים!

תודה על התמיכה בבלוג ״איפה גיל?״ - טיול מדהים!

4 מחשבות על “מלון זול בלונדון – 5 טיפים מעולים ממקומי שגר בלונדון!”

כתיבת תגובה